O konferencii

 

Desiatky nápadov, dynamická forma, zaujímaví spíkri, osobné diskusie – DATALAN IT FORUM je každoročne jedinečnou príležitosťou zoznámiť sa so špičkovými odborníkmi a inováciami, ktoré majú budúcnosť. 

 

Aktuálny ročník odbornej konferencie DATALAN IT FORUM zaujal viac než dve stovky hostí, ktorým priniesol informácie o najnovších IT trendoch, úspešné príklady z praxe, fungujúce riešenia a inšpiráciu na využitie moderných technológií v biznise. Pre hostí boli pripravené aj exkluzívne ukážky technologických noviniek a program obohatila aj diskusia s úspešnými slovenskými startupistami. Konferencia hosťom zároveň umožnila podeliť sa o skúsenosti s ľuďmi z branže a diskutovať s lídrami slovenského IT trhu. DATALAN IT FORUM však zaujala aj dynamickým formátom – každý spíker mal presne 7 minút na prezentáciu inovatívnych riešení a ich prínosov v praxi, a výbornú spätnú väzbu mali aj interaktívne prieskumy, ktorých cieľom bolo lepšie spoznanie zákazníka v dnešnej digitálnej ére.

Kľúčové témy

 

Personalizované služby

• Prediktívne analýzy správania sa zákazníkov a zákazníckych dát
• Dynamické segmentácie
• Proaktívne personalizované služby
• Omnichannel marketing a digitálny marketing

Inšpiratívne technológie

• Umelá inteligencia v správe dát, ktorá rozumie významu slov a hlasu
• On-line identifikácia a lokalizácia zákazníkov

Prečo ísť do cloudu?

• Skúsenosti s prechodom do cloudu a migrácia dát
• Bezpečnosť cloudových služieb
• Dostupnosť cloudových služieb a dátových centier
• Softvérovo - definované siete

Program konferencie

 
  • BLOK 1

    Personalizované služby

    Zabudnite na Big Data!
    Správanie zákazníkov nie je možné naprogramovať a k ich lepšiemu spoznaniu nám nepomôže ani 100 ukazovateľov. Ako sa teda nezahltiť množstvom informácií a skutočne personalizovať komunikáciu so zákazníkmi?

    • 1

      Vzostup a pád BIG DATA

      Sean DROMGOOLE / SomeResearch, UK

      KEYNOTE

      Dva roky dozadu boli Big Data odpoveďou, ako spoznať svojich zákazníkov. Dajte dokopy všetky dáta zo všetkých systémov a zdrojov, a budete schopní naplniť ich očakávania.

      Teraz firmy od tejto myšlienky potichu odchádzajú. Prečo? Kde sa stala chyba? A ako sa vyhnúť tomu, aby sa toto ešte niekedy opakovalo?

      *prezentácia v Aj

    • 2

      Zákaznícke služby presne na mieru? No konečne! Ako predávať zákazníkom v digitálnej ére?

      Martin MORÁVEK / DATALAN

      TRENDY

      Tie firmy, ktoré sú schopné zmeniť zaužívané postupy a osloviť zákazníkov so skutočne osobným prístupom, majú práve teraz obrovskú príležitosť. Ako sa môžete dobre pripraviť a priniesť svojim zákazníkom naozaj užitočné služby?




       
    • 3

      Sila analytiky v rukách online marketérov

      Eva SLOBODOVÁ / SAS

      DEMO

      Nestačí vám Google Analytics? Chcete porozumieť motivácii vašich zákazníkov, ktorá vedie k nákupu? Rozlišujte anonymných návštevníkov od existujúcich zákazníkov, predikujte ich správanie a vytvorte pre nich najlepšiu ponuku.

    • 4

      Zákaznícka analytika

      Miroslav PETREK / IBM

      DEMO

      Zákaznícka analytika vám napovie, čo robia vaši zákazníci, čo potrebujú, a najmä to, kedy je správny čas ich vhodne osloviť s personalizovanými službami, aby ste získali ďalší biznis a podporili ich lojalitu.

    • 5

      Digitálny marketing efektívne: Máte dáta o zákazníkoch. Máte analýzy. Ako ich teraz efektívne využiť?

      Richard SLÁDEK / DATALAN

      DEMO

      Spoznajte nástroje na jednoduché riadenie kampaní v prostredí digitálnych kanálov, a efektívnu prípravu a exekúciu multikanálovej kampane.

    • 6

      Ako získať užitočné informácie o zákazníkoch a ovplyvniť ich rozhodnutie pri nákupe v správnom čase?

      Stanislav LEVÁRSKY / DATALAN

      DEMO

      Complex Event Processing: identifikujte príležitosť alebo hrozbu, a okamžite na ňu správne reagujte. Ako na mapovanie a analýzu správania zákazníkov, a online vyhodnotenie dát, vďaka ktorému oslovíte správneho človeka, v správnom čase, na správnom mieste a so správnou ponukou?

     
  • BLOK 2

    Inšpiratívne technológie

    Nechajte sa inšpirovať!
    Dozviete sa, ako pomáha umelá inteligencia v zákazníckych službách, aké technológie motivujú zákazníkov vstúpiť do predajne a ako na jednoduché riešenie pre konferenčné hovory medzi pobočkami.

    • 7

      Inteligentný firemný "Google", ktorý rozumie významu slov. Neoceniteľný pomocník pre služby zákazníkom, helpdesk či pracovníkov pobočiek.

      Róbert ŠIMEK / DATALAN

      DEMO

      Nájsť primeraný balík služieb pre konkrétneho zákazníka vyžaduje čas a výbornú znalosť portfólia, či profilu zákazníka. Firemný „Google“ nájde informácie v kontexte na 1 klik. Ukážka sémantických technológií a Natural Language processing.

    • 8

      On-line identifikácia a lokalizácia zákazníkov, ale zároveň užitočná "indoor" navigácia. iBeacons – prvý vážny predstaviteľ proximity marketingu na Slovensku.

      Andrej DOBÁK / DATALAN

      Ako to funguje? V obchode s elektronikou vám appka ponúkne do mobilu informáciu o TV, pri ktorom sa práve nachádzate: „Táto ultra HD TV je dnes pre používateľov aplikácie s 20% zľavou. Domáce kiná a projektory nájdete v uličke napravo.“ Čo z toho získate vy a čo zákazník?

    • 9

      Akým spôsobom zaistiť efektívne a bezpečné zdieľanie dokumentov u SMB a korporátnych zákazníkov?

      Jaromír ŠTEPÁN / SAMSUNG

      DEMO

      Moderné riešenia na správu dokumentov vám okrem tlače umožnia zdieľať dokumenty v cloudových úložiskách a distribúciu dokumentov na základe informácie detekovanej pomocou zónového OCR.

    • 10

      Konferenčnú miestnosť môže mať každý na stole

      Peter SAKALA / CISCO

      DEMO

      Efektívna komunikácia si vyžaduje nástroj, s ktorým sa môžete sústrediť na jej obsah a nie na technické zabezpečenie. Mal by vám zároveň zaistiť prístup z takmer akéhokoľvek zariadenia. Dnes už máte možnosť, ako jednoduchým spôsobom prepojiť videokonferenčné riešenia s webovými konferenciami.

     
  • BLOK 3

    Prečo cloud?

    Cloud prináša firmám nové možnosti, ako sa poskytovanými službami lepšie prispôsobiť očakávaniam zákazníkov. Cloudové služby však znamenajú aj úplne iné nároky na správu IT infraštruktúry, zabezpečenie siete, aplikácií a dát, ale aj úplne nové očakávania užívateľov.

    • 11

      Vlastný e-shop aplikácií a služieb do pár dní? Zoznámte sa so Smart AppStore a platformou Erigones.

      Patrik SKOVAJSA / ERIGONES + Róbert ŠIMEK / DATALAN

      DEMO

      Vytvorte si cloudové datacentrum a vlastný e-shop pripravený pre mimoriadne rýchle nasadenie aplikácií a služieb, a to aj aplikácií, ktoré nie sú multitenantné.

    • 12

      Bezpečnosť v dobe cloudových služieb

      Ondrej BURIAN / IBM Česká republika

      TRENDY

      Aké bezpečnostné problémy je potrebné riešiť s rozširujúcimi sa cloudovými službami a naopak, čo môžeme lepšie využiť v cloude z pohľadu bezpečnosti v rámci súčasných možností?
       

    • 13

      Cloud od HP vo vašich službách

      Roman TIEFENBACH, HP

      TRENDY

      Ako vám môže svojimi riešeniami pomôcť jeden z najväčších svetových hráčov?

    • 14

      Samsung Knox - najzabezpečenejšia bezpečnostná platforma pre Android mobilné zariadenia

      František ŠVIHLÍK / SAMSUNG

      DEMO

      Samsung Knox Workspace získal ohodnotenie "Najlepší produkt alebo riešenie pre zabezpečenie proti podvodným útokom" počas veľtrhu Mobile World Congress 2015. Aké bezpečnostné funkcie ponúka - nielen na obrannej úrovni, ale aj ako reakciu na špecifické požiadavky podnikovej mobility?

    • 15

      Dostupnosť moderných dátových centier naprieč tromi kontinentmi. "Always on business" prístup v spoločnosti Trend Micro.

      Martin ŠTETKA / Veeam Software

      CASE STUDY

      Spoločnosti tvoria stále väčší objem dát a očakávajú nepretržitú dostupnosť všetkých aplikácií a dát, zlyhanie aplikácií stojí podniky nemalé peniaze. Ako zabezpečiť obnovu všetkých aplikácií do menej ako 15 minút? Riešenie existuje.

    • 16

      Mimoriadne rýchlo dostupné cloudové služby pre zákazníkov Telecom Rumunsko

      František BARANEC / Cisco

      CASE STUDY

      Cisco ACI (Application Centric Infrastructure) koncept slúži ako platforma pre riadenie cloudových služieb pre zákazníkov Telecom Rumunsko. Výsledkom je radikálne zrýchlenie poskytovania služieb zákazníkom. Pozrite si reálne prínosy v praxi.

    • 17

      Softvérovo definované siete v komplexnom prostredí HP Flex architektúry - skúsenosti z praxe

      Peter HARASLIN / HP

      CASE STUDY

      Inovatívne SDN riešenie prináša firmám jednoduché a dynamické nastavenie kvality služieb pre prenos hlasu a videa. Zoznámte sa s technologickou víziou pre zabezpečenie a ochranu sieťovej infraštruktúry na koncových bodoch.

    • 18

      Tlačové zariadenia HP v dnešnom IT

      Ján BEČKY / HP

      TRENDY

      Idú tlačiarne a multifunkčné zariadenia ruka v ruke so súčasným trendom IT? Podporujú požiadavky na mobilitu užívateľov? Aj na bezpečnosť a ochranu životného prostredia?

     

Spíkri

  • 1
    Sean Dromgoole CEO Some Research, UK
    Sean Dromgoole CEO Some Research, UK

    Sean sa už 15 rokov venuje prieskumu a analýze služieb a produktov z pohľadu zákazníka, primárne v oblasti herného priemyslu a medzi jeho klientov patria veľké spoločnosti ako BBC, Sony, Nintendo, či Sega, s ktorými spolupracuje v oblasti strategických prieskumov trhu. Rúca tradičné biznis prístupy k zákazníckym analýzam a Big Data považuje za veľké zlyhanie.

  • 1
    Stanislav Levársky Pre-sales konzultant, DATALAN
    Stanislav Levársky Pre-sales konzultant, DATALAN

    Večný optimista a čiastočný realista, ktorý rád šokuje a provokuje a disponuje vzácnou schopnosťou vždy a všade hľadať najlepšie riešenie (diagnóza „problem solver“). Má bohaté skúsenosti z korporátneho sveta, no dokázal aj vybudovať firmu úplne od nuly. Rád kladie otázky, nad ktorými treba rozmýšľať a najväčšou motiváciou je pre neho obyčajné "Ďakujem".

  • 1
    Eva Slobodová Business Consultant for Integrated Marketing Management, SAS
    Eva Slobodová Business Consultant for Integrated Marketing Management, SAS

    Eva pracuje v oblasti marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi viac ako 13 rokov. Počas svojho pôsobenia v komerčnej sfére pre FMCG a poisťovníctvo získala expertné znalosti v celom portfóliu marketingových a predajných procesov, CRM, B2B a B2C komunikácie. V spoločnosti SAS Slovakia pôsobí viac ako 4 roky na pozícii Biznis konzultant pre oblasť CRM a špecializuje sa na poradenské aktivity zamerané na zefektívňovanie marketingu a predaja pomocou rozvoja biznis analytiky.

  • 1
    Ondrej Burian Security professional, IBM
    Ondrej Burian Security professional, IBM

    Ondrej sa zameriava na tému bezpečnosti, v rámci ktorej sa venuje oblastiam ako je riadenie užívateľov a bezpečnostný monitoring a detekcia anomálií. Ďalšou veľkou témou, ktorou sa profesionálne zaoberá, je komplexné zabezpečenie mobilných zariadení a aplikácií v dnešnej informačnej dobe.

  • 1
    František Baranec Obchodný riaditeľ, CISCO
    František Baranec Obchodný riaditeľ, CISCO

    V IT branži pôsobí viac ako 20 rokov. V roku 1995 nastúpil do spoločnosti IBM Slovensko ako člen produktového tímu pre platformy Intelových počítačov a serverov, neskôr ako team leader skupiny pre veľké podniky - Enterprise Systems Group TL. Od roku 2002 pracuje v spoločnosti Cisco Slovensko, najprv v pozícii account managera pre segment verejnej správy a od roku 2014 má zodpovednosť za obchodnú stratégiu spoločnosti Cisco vo všetkých trhových segmentoch.

  • 1
    Martin Morávek Senior account konzultant pre rozvojové projekty, DATALAN
    Martin Morávek Senior account konzultant pre rozvojové projekty, DATALAN

    Odborník s otvoreným pohľadom do budúcnosti, ktorý svoju schopnosť prinášať nové vízie v aktuálnych biznis témach kombinuje so zmyslom pre detail. Sleduje nové trendy a verí, že automatizácia a inovácie prinesú zjednodušenie života. Vďaka skúsenostiam z multinárodnej spoločnosti pri riadení tímu stoviek ľudí a zavádzaní veľkých systémov sa stal expertom na finančný segment a projekty pre banky, poisťovne, stavebné sporiteľne, ale aj štátnu správu.

  • 1
    Roman Tiefenbach Business Development Manager, HP
    Roman Tiefenbach Business Development Manager, HP

    Má viac ako štvrťstoročie rozsiahlych skúseností v IT oblasti, predovšetkým v súkromnom sektore, na trhoch strednej Európy. Pôsobil vo viacerých významných spoločnostiach a v širokej škále technických, obchodných a manažérskych pozícií. V spoločnosti HP je od roku 2012, venuje sa vývoju, implementácii a správe komplexných riešení a cloudových služieb.

  • 1
    František Švihlík Enterprise Business Product Specialist, SAMSUNG
    František Švihlík Enterprise Business Product Specialist, SAMSUNG

    Na starosti má B2B softvérové riešenia akým je napr. Samsung Knox – zabezpečená platforma Samsung a Samsung School – moderné výukové riešenie založené na špičkových produktoch značky Samsung.

  • 1
    Róbert Šimek DATALAN
    Róbert Šimek DATALAN
  • 1
    Richard Sládek Senior konzultant pre oblasť rozvojových projektov, DATALAN
    Richard Sládek Senior konzultant pre oblasť rozvojových projektov, DATALAN

    Technologický expert, ktorý verí v jednoduché odpovede aj na zložité problémy. Na veci sa snaží pozerať očami koncového používateľa, a preto vždy a všade kladie dôraz na "user experience". Rád kolegom pripomína, že koncový používateľ neocení, ako perfektne je kód aplikácie napísaný alebo univerzálne navrhnutý, ale ako dobre sa s ňou pracuje. Aj preto sa z programátora posunul smerom ku konzultingu, v DATALANe sa momentálne venuje najmä zákaznícky orientovaným CRM riešeniam.

  • 1
    Martin Štětka Regional Manager CZ/SK/HU, Veeam Software
    Martin Štětka Regional Manager CZ/SK/HU, Veeam Software

    So svetom virtualizácie sa stretáva už takmer dekádu, venoval sa jej aj v spoločnosti VMware, kde bok jedným z prvých zamestnancov a viedol obchodný tím v Čechách a na Slovensku. Bohaté skúsenosti získal vďaka svojej 20-ročnej praxi v oblasti ICT, počas ktorej pôsobil na obchodných a manažérskych pozíciách u popredných svetových výrobcov hardvéru i softvéru, telekomunikačných operátorov ako aj systémového integrátora ponúkajúceho služby pre oblasť dátových centier.

  • 1
    Miroslav Petrek Software Technical Manager, IBM
    Miroslav Petrek Software Technical Manager, IBM

    Má viac ako pätnásťročnú prax ako IT architekt v projektoch IBM. Venuje sa hlavne projektom zavádzania, rozvoja a integrácie podnikových informačných systémov v bankovom, vládnom a priemyselnom sektore. Je zodpovedný za analýzu, koncepčný a detailný technologický návrh, implementáciu podnikových informačných systémov na aplikačnej a technickej úrovni. Je absolventom Fakulty Elektrotechniky a Informatiky Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave. V IBM pracuje od roku 2001.

  • 1
    Peter Sakala Systémový inžinier, CCIE, Cisco Slovensko
    Peter Sakala Systémový inžinier, CCIE, Cisco Slovensko

    V roku 2005 absolvoval fakultu elektrotechniky Žilinskej Univerzity v Žiline, odbor telekomunikačná technika. V spoločnosti Cisco Slovensko pracuje od roku 2006 ako systémový inžinier so zameraním na videokonferenčné technológie a riešenia pre podnikovú spoluprácu.

  • 1
    Andrej Dobák DATALAN
    Andrej Dobák DATALAN
  • 1
    Patrik Skovajsa CTO, Erigones
    Patrik Skovajsa CTO, Erigones

    Študoval na Fakulte riadenia informatiky na Žilinskej univerzite. Je spoluzakladateľ spoločnosti Erigones a v súčasnosti pôsobí ako jej technický riaditeľ. Zodpovedá za technologické smerovanie vývoja cloudového riešenia Erigones SDDC určeného na správu a automatizáciu cloudových datacentier.

  • 1
    Jaromír Štěpán Printer Product Manager / Printing Solutions Business, SAMSUNG
    Jaromír Štěpán Printer Product Manager / Printing Solutions Business, SAMSUNG

    Odborník zodpovedný za produktový manažment stredného a vyššieho segmentu tlačiarní a tlačových riešení spoločnosti Samsung. Vyštudoval Elektrotechnickú fakultu ČVUT a oblasti IT a tlače se venuje už viac než 20 rokov.

Partneri

Galéria

 

Kontakt